Vores clairvoyante er her 24 timer i døgnet, til rådighed fra deres hjem. Vores service er kvalitetsgodkendt. Alle samtaler mellem dig og clairvoyanten er fortrolige.
Ring 89 88 88 11 og du vil modtage klare instruktioner om hvordan du fortsætter. Tryk 1 for at blive stillet igennem til første ledige person. Tryk 2 for at lytte til præsentationer. Tryk 3 for at vælge hvem du vil tale med. Tryk 9 på ethvert tidspunkt under din samtale med clairvoyanten for at komme tilbage til hovedmenuen.
Opkald koster 22 kr./minut. Du betaler diskret efter samtalen med en faktura. Du kan vælge at modtage fakturaen på din e-mail eller via post. Det er gratis at lytte til de clairvoyantes præsentationer. Mindstepris for et opkald er 15 minutter. Et administrationsgebyr på 95 kr pålægges fakturaen. Fakturaen skal betales inden for 20 dage.
Du skal være over 18 år for at bruge vores services og telefonnummeret skal være registreret i dit navn, alternativt skal du have tilladelse fra den person, som telefonnummeret tilhører, for at ringe. Der er ingen fortrydelsesret på denne type service. Alle samtaler bliver betragtet som underholdning. Vores clairvoyante må ikke rådgive i forhold til medicin, sygdom, erhvervs beslutninger eller spil/odds.
Hvis du vil tilføje dit telefonnummer og få SMS'er når vi uddeler gratis minutter, klik her. Hvis du vil fjerne dit telefonnummer, for at stoppe med at få SMS'er om gratis minutter, klik her.
Hvis du ikke bliver stillet igennem, kan det skyldes at din kreditgrænse er nået, at din faktura endnu ikke er betalt eller at du har hemmeligt eller beskyttet nummer.
Hvis du ikke kan stilles igennem og det er første gang du ringer, skyldes det at vi ikke ved hvor vi skal sende fakturaen hen. Så kan du registrere dig som fakturakunde ved at klikke her.
Hvis du vil modtage din faktura via e-mail i stedet for med brev, kan du ganske enkelt opdatere din kundekonto ved at klikke her. Alternativt kan du kontakte vores kundeservice.
Du kan kontakte vores kundeservice på help@synskonline.dk. På hverdage mellem 09-17 kan du også ringe til os på 78 74 28 24. Hvis vi er optaget, kan du ligge dit telefonnummer, navn og spørgsmål, så ringer vi tilbage hurtigst muligt.
Synskonline, Elmegade 16, 2200 København. Red Hat Holdings Limited, Evangelistrias 10, Levanco Tower 1, Office 601, 3031, Limassol, Cypern.
Ja det kan du godt, den spåkone du ringer til, får kun de detaljer at vide om dig, som du selv fortæller hende. Så hvis du ikke ønsker at oplyse dit navn til den du taler med, er det helt i orden.
Kan man få fakturaen sendt til sin e-mail adresse?Ja, du kan selv vælge hvordan du vil have din faktura tilsendt, hvis du foretrækker at få den på din e-mail adresse, så vælger du bare det, når du opretter dig, eller du kan kontakte kundeservice og få hjælp.
Skal man være over 18 år gammel for at ringe?Ja, man skal være fyldt 18 år, for at kunne bruge vores tjenester.
Er det gratis at lytte til præsentationer?Det er ganske gratis at lytte til præsentationerne, det er først når du begynder at tale med en vejleder at det koster penge.
Kan man se om en spåkone er ledig?Du kan altid se hvem der er ledig lige nu på hjemmesiden. Er der en speciel vejleder du ønsker at tale med, er det altid en god ide at se om de er online, inden du ringer ind.
Kan man vælge hvilken spåkone man vil tale med?Ja, du kan enten selv vælge hvilken spåkone du gerne vil tale med, ved at indtaste deres profilnummer, eller du kan vælge at blive stillet igennem til den første ledige medarbejder på linjen.